Для тих, хто не в темі, або Чому не штрафують “євробляхерів”

Засилля “евроблях” в Україні багато в чому пояснюється одним законодавчим парадоксом. За дотриманням термінів перебування “евроблях” в Україні повинна стежити Державна фіскальна служба, але зупиняти автомобілі для перевірки у неї прав немає.

Автомобілів з “європейськими” номерами на українських дорогах стає все більше. Чому ж власників “евроблях” так рідко штрафують? Більшість автомобілістів вже встигло добре розібратися в цій темі, але для тих хто далекий від цієї тематики фахівці підготували коротке пояснення, передають Патріоти України.


За законами, українці можуть ввозити автомобілі на іноземній реєстрації лише терміном на 5 днів. Іноземці можуть ввозити свої автомобілі на рік. Тому українці домовляються з іноземцями (за деяку плату), щоб ті провезли авто через кордон. Після чого користуються “євробляхою” на території України без побоювання понести відповідальність.
Засилля “євроблях” в Україні багато в чому пояснюється одним законодавчим парадоксом. За дотриманням термінів перебування “євроблях” в Україні повинна стежити Державна фіскальна служба, але зупиняти автомобілі для перевірки у неї прав немає. Таке право є у поліції, але вони в свою чергу не мають повноважень вимагати у водіїв доказів того, що автомобіль не порушив терміни перебування на території країни. У підсумку українці користуються “євробляхами” без побоювань перевірок поліції.
За іншою схемою українці ввозять авто з Європи самостійно, порушують терміни перебування і платять штраф в 8500 гривень. Після чого спокійно користуються автомобілем, так як карати за одне порушення двічі митниця не може.
Але можливі ситуації, коли поліція зупинить “євробляху”, відправить запит в ДФС, та перевірить терміни перебування і у випадку порушення буде виписаний штраф в розмірі 300% вартості митних платежів, але такі ситуації трапляються дуже рідко.